Jdi na obsah Jdi na menu
 


Reklamní slogany a motta

Rád si hraju se slůvky a slovíčky, se známými lidovými rčeními, s příslovími i s ustálenými slovními spojeními. Je to něco tradičního z naší historie, co nám zůstává zachováno po předcích. Jako bychom na vlastní kůži dokázali vnímat závan větru, přicházejícího k nám z 19. století. Z doby, kdy slavné osobnosti jako například Jan Neruda, Karel Hynek Mácha, Karolína Světlá, Božena Němcova nebo Karel Jaromír Erben zanechávaly výrazný otisk v českém jazyce.

V komerčních textech, sloganech a mottech tyto stylistické prostředky se snažím hojně využívat. Zkouším i nové, neotřelé kombinace hlásek a slov. Zde najdete pár příkladů, jak by takový slogan, který pro vaši firmu napíšu, mohl vypadat. 

1.
Firma Moje Dílna je prodejcem kompletního vybavení pro autoservisy, pneuservisy, lakovny i garáže, vrakoviště i soukromé autodílny. Zboží ve špičkové kvalitě nabízí firmám i jednotlivcům, kutilům i profesionálům. V PR článku psaném pro tuto společnost jsem použil několik sloganů:

MOJE DÍLNA - TAM, KDE I MOTOR SPOKOJENĚ PŘEDE

KDYŽ JE PRÁCE RADOSTÍ

2.
Článek věnovaný terasám z WPC (dřevoplastových) prken a psaný pro firmu VETAS jsem pojal vskutku netradičně. Jako nezávazný rozhovor dvou kamarádů, užívajících si letní pohody. I zde jsem využil jednoho známého rčení týkajícího se..trošku nečekaně ...divadla. Výsledek zní:

WPC - prkna, která znamenají svět

3.
Také další můj komerční text se týká podlah. A ten slogan vytvořený pro firmu MARCON, tradičního dodavatele podlahových krytin, zní tak, aby ve čtenáři vyvolal pocit, že na pevné a kvalitní podlahy se může opravdu spolehnout:

Věřte nám - u nás nemusíte chodit po špičkách!